L’Asssociació per al Foment Empresarial del Comerç i el Turisme de Palamós (Fecotur), ha fet la presentació a l’Hotel Trias de Palamós de la campanya gastronómica “De nit + que plats a Palamós”. Aquesta campaya es va iniciar el passat divendres 8 d’abril i s’allargarà fins al diumenge 5 de juny.
Setze restaurants de Palamós participen en una campanya d’altíssim nivell gastronòmic, amb una àmplia varietat de fins a 140 plats diferents. El públic té l’oportunitat de degustar 3 mitges racions d’una carta de 9 plats diferents, a cada restaurant. Aquesta és una molt bona oportunitat per arribar a un públic molt ampli gràcies al preu competitiu del menú (21€ amb iva inclós), on d’aquest, un euro, anirà destinat enguany a la Fundació Oncolliga Girona.
Recordem que l’any passat gràcies a aquesta campanya gastronómica es van repartir 2.032€ a benefici de la Fundació Josep Carreras en la lluita contra la leucèmia.
Des de Fecotur es destaca un cop més el producte de proximitat i de qualitat ofert pels restaurants, així com del suport de Vins i Caves Peralada i de l’Ajuntament de Palamós en aquesta campanya gastronòmica.
L’acte va comptar amb la presència de Lluís Puig, alcalde de Palamós, Hortènsia Doporto, delegada d’Oncolliga a Palamós, MªGràcies Sabater, vicepresidenta d’Oncolliga Girona i d’Antoni Izquierdo, del Restaurant Mas dels Arcs i president de l’Associació de Restaurants de Palamós.
Galeria d’imatges
Comments are closed.